Saturday, July 11, 2009

Cine se scoala mai devreme....

Astazi s-a demonstrat proverbul pentru mine... dar as mai aduga: "si mai bine ajunge".
Și știți incă ce, chiar m-a pus pe ginduri un fenomen observat de mine: atit evenimentele bune cit și cele rele au loc in lanț.
Deci o data ce o zi dureaza cam pina la mijloc bine, parca prin magie toata ziua tinde sa fie buna, si vice versa...Oare de ce? Predispunere? Puterea gindurilor? Positive Psychology? Nu cred ca am gasit raspunsul corect, doar continui sa mă mir fenomenului și să mă delectez cu zilele însorite:)
Citeva lucruri pe care mi le-a subliniat ziua de azi:
-AIESEC-ul imi dă foarte multe atunci cînd mă hotărăsc să iau, și sunt sigură că cu ajutorul acestei experiențe mă voi apropia de scopul pe care mi l-am pus acest an- sa mă regăsesc pe mine, să-mi găsesc domeniul de excelență.
-Aruncă emoțiile atunci cînd ele nu sunt constructive.
-Nu-mi plac oamenii care te ling pe din toate partile, nu sunt lollypop! Imi plac oamenii care sunt directi, imi plac oamenii provocatori, ei mă fac să cresc.
- Nu există mai bun catalizator al dezvoltării personale decît exemple reale și interacțiunea cu acești oameni.
-Mă interesează Marketingul.
-Se mai invirtesc idei in capul meu(vertigo), insa cum a spus chiar azi directorul companiei "TOC Business Consulting", Alexei, nu există om care să poată formula în cuvinte absolut orice gînd. De aceea le las să se mai coacă pînă data viitoare...

Ziua s-a terminat cu gust de vată de zahăr(să mă ierte silueta la care visez, va mai aștepta!) și piersici :)...
"Viața are gust,daca inima ta e tot timpul deschisă...Viața are gust..."
http://www.youtube.com/watch?v=7QhJBIMzJgg

Merci mult tuturor si mai ales tie, Nicu Apostu. :)

4 comments:

  1. cu placere:)
    desi... nu prea stiu in ce a fost impactul meu
    poate in recoamdarea de a pune mai multe lincuri?:)

    P.S. ap tu ei internetul de la orange right?

    ReplyDelete
  2. de fapt nu in recomandarea cu link-urile...
    nu la mine e Moldtelecom(

    ReplyDelete
  3. atunci am zis ceva fain de ce nu imi dau seaman nici eu
    P.S. si am ghicit din prima ca e moldtelecom :D

    ReplyDelete
  4. ok, "tacush i biti" iti zic pentru ce ti-am multumit, chiar daca esti foarte "vrednii" comunicarea mea cu tine intotdeauna este una provocatoare (pentru mine) si care ma face sa cresc cit de putin, pentru asta iti multumesc!
    P.S. n-ai ghicit tu nimic, nu bate capu'!

    ReplyDelete