Wednesday, July 21, 2010

First



Aventura mea a inceput la gara centru din Chisinau, de ce aventura? Pentru ca asta vreau eu sa fie "prikliucenie" in sensul buna al cuvintului:)
4 fete si 2 soferi, 12 ore de drum traversind toata Romania (aprope) de la est spre vest.
S-a inceput cu traversarea micii Venetii(Prutului), mama mia cita apa pe-acolo.
Dupa care vama Romaneasca unde iarasi(deja vu cu Polonia)am fost rugate(insistent)sa facem contrabanda de tigari. I-au prins pe soferi, insa pe noi ne-au inteles si nu ne-au verificat.
Apropo cine s-ar fi gindit, sora unui vames a calatorit toata lumea prin intermediul AIESEC-ului, de-odata am capatat ceva valoare in ochii lui.
Mai n-am nimerit in furtuna , am mincat mere rupte de sofer undeva pe un drum fara nume, am cautat in mijlocul noptii pe la vreo 5 market-uri de la benzinarii cartele de telefonie mobila, mai pe scurt a fost pricolina.
Apropo, stiati ca Romania la moment arata ca un esantion de constructie? Tot drumul pina in Craiova era presurat cu Mall-uri si centre mari de vinzare a materialelor de constructii.

Daca sa va zic de emotiile mele, pai idee n-aveam unde voi ajunge, cine ma va intilni, insa stiam ca totul o sa fie minunat si interesant si sunt sigura ca asa si va fi.

Va cuprind,
Cris.
Locatia: Biblioteca municipiala a Craiovei.

No comments:

Post a Comment